Górnośląska 17, Żary
533 99 88 44
info@eadams.pl

Systemy przeładunkowe

SYSTEMY PRZEŁADUNKOWE

Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.

Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

STANOWISKA PRZEŁADUNKOWE WIŚNIOWSKI - nowa jakość

POMOSTY

Przeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.

Oferujemy dwa rodzaje pomostów przeładunkowych:

  • PowerRamp 232 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem
  • PowerRamp 233 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

ŚLUZY USZCZELNIAJĄCE

Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.

Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.

Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.

NAPROWADZACZE

Bezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.

Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu

Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

ODBOJNIKI

To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej.

INFORMACJE DODATKOWE

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 NG

Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie
  • samoczyszczące zawiasy przednie

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy

Obsługa

  • Pomost przeładunkowy 232 NG jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu.

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NG

Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platformy
  • praca siłownika odbywa się pod niskim ciśnieniem roboczym (100 bar)
  • twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
  • przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
  • w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa

Obsługa

  • pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
  • blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
  • platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
  • poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
  • obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

POMOSTY - WYMIARY

Wymiary [mm] 2000 x 2000 2000 x 2500 2000 x 3000 2250 x 2000 2250 x 2500 2250 x 3000
PoweRamp 232 NG 232 NG - 009 232 NG - 010 232 NG - 011 232 NG - 013 232 NG - 014 232 NG - 015
PoweRamp 233 NG 233 NG - 009 233 NG - 010 233 NG - 011 233 NG - 013 233 NG - 014 233 NG - 015

Śluza uszczelniająca PowerShelter 403M

Konstrukcja:

  • rama przednia wykonana z anodowanego i wytłaczanego aluminium
  • rama tylnia wykonana ze stali ocynkowanej
  • sprężyste ramiona łączące ramy ułatwiają dostosowanie się śluzy do dokującego pojazdu
  • dzięki systemowi drenaży woda nie zalega na śluzie

Fartuch:

  • wykonany  z jednego kawałka tkaniny poliestrowej pokrytej warstwą PVC
  • wysoka odporność na rozdarcia i ścieranie
  • śluza jest elastyczny w płaszczyźnie pionowej, a stabilny w płaszczyźnie poprzecznej
  • oznakowanie na krawędziach spełnia rolę orientacyjną w celu ułatwienia precyzyjnego dokowania pojazdu

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3400 mm
  • Wysokość – 3400 mm
  • Głębokość zabudowy - 600 mm
  • Szerokość bocznych fartuchów – 600 mm
  • Wysokość górnego fartucha – 1000 mm
  • Gramatura fartucha – 3000g/m2
  • Standardowy kolor - czarny
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Śluza pneumatyczna PowerShelter 407

Konstrukcja:

  • stelaż ze stali ocynkowanej zabezpieczony od zewnątrz powlekaną blachą stalową
  • narożniki wykończone listwami z anodowanego aluminium
  • zabezpieczenie w postaci konsoli ochraniających z ocynkowanej blachy

Poduszki:

  • wykonane z tkaniny poliestrowej powleczonej obustronnie odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • paski zabezpieczające z dwuwarstwowej elastycznej tkaniny poliestrowej powleczonej odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • harmonijkowa forma w kształcie wzdłużnych poduszek

Napęd:

  • górna poduszka rozwijana za pomocą silnika rurowego
  • kompresor wypełnia wszystkie poduszki powietrzem równolegle z rozwinięciem uszczelnienia

Obsługa:

  • jeden przycisk uruchamia silnik rurowy oraz poduszki
  • czas uszczelnienia przestrzeni między pomieszczeniem a pojazdem – 30 sekund
  • kompresor utrzymuje ciśnienie w poduszkach
  • system detekcji zapewnia stałe dopasowanie górnej poduszki do ruchów pojazdu
  • za pomocą naciśnięcia guzika silniki zostają dezaktywowane
  • górna poduszka zwija się za pomocą funkcji powrotu

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3500 mm
  • Wysokość – 3750 mm
  • Głębokość zabudowy – 0/ 800 mm
  • Paski zabezpieczające (szerokość boków) – 250 mm
  • paski zabezpieczające (wysokość góry)
  • zalecana wysokość montażu 4700 mm
  • garmatura materiału poduszek – 650g/m
  • szerokość bocznych poduszek w trakcie pracy – 600 mm
  • głębokość górnej poduszki w trakcie pracy – 1100 mm
  • czas wypełnienia poduszek powietrzem – 30 sekund
  • powrót do pozycji wyjściowej
  • klasa bezpieczeństwa panelu sterującego – IP65
  • zasilanie – 230 V/ 0,25 kW
  • napięcie sterowania – 24 V DC
  • temperatura pracy – od -35°C do 80°C
  • kolor - czarny
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Naprowadzacze w wersji do zabetonowania – 970-013

  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920 mm
  • elementy zakotwiczające betonowane na głębokość 40 cm
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Naprowadzacie w wersji do przykręcenia (z flanszą) - 970-011

  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920
  • montowana do podłoża za pomocą płyty montażowej (flanszy) na  czterech śrubach
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Odbojnik gumowy RB 300

  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x300x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary

Odbojnik gumowy RB 500

  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x500x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach
Systemy przeładunkowe Wiśniowski. Adams Salon partnerski Żary